donderdag 29 september 2011

Gehaakte muts "deel 2"


Natuurlijk ook voor Elise alvast een wintermuts gehaakt. Elise wilde heel graag een lichtgrijze muts maar dan wel een knalkleur bloem erop. Zij houdt heel erg van roze dus dat werd de kleur. Ik heb er een dun draadje rood mee gehaakt. De muts past nu ook heel mooi bij de roze col die ze nog had.

Hetzelfde model muts heb ik laatst ook voor Esmee gemaakt. Kijk hier voor deze muts en het patroon.


Gehaakt met:
Grijs: Phildar Rapido (heerlijk zacht) 2,5 bollen
Roze (bloem): Zeeman wol
Rood (bloem): Phildar Coton3

De aankomende 2 weekjes zijn hier een beetje druk dus waarschijnlijk dat ik even iets minder vaak te vinden ben op de blog. Maar daarna komt het allemaal weer goed. Kan ik meteen kijken of ik een beetje kan afkicken van internet ;-)

18 opmerkingen:

  1. Leuk geworden hoor. En die bloem is erg leuk erop;-)
    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dochter, en ook een erg mooie muts. Ga hem binnenkort ook eens maken. Hoop snel weer een creatieve creatie van je te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awel, dit vind ik nu echt prachtig! Wat een prachtige kleuren-combinatie!
    Ik vind het zo jammer dat ik niet kan haken. Zeker als ik die prachtige dingen hier zie passeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg. Fijn dat je de wol soorten erbij hebt gezet. Hoevel bollen phildar rapido zijn dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou je het zien zitten om mij het patroontje van de bloem te bezorgen? Heb voor mijn dochter aan de hand van jou patroon ook de muts gemaakt enkel moet de bloem er nog aan
    Liefs,
    LittleBe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke muts en col! En je dochter: een plaatje! :)
    Groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi weer!! En wat kijkt je dochter serieus, zo lief..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig, had het patroon al uitgeprint klaarliggen. Kan niet zo goed haken, maar nu ik dit zie WIL ik hem gewoon maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk. Staat haar ook fantastisch! En die bloem maakt het helemaal leuk en af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Superleuk! Je modelletje doet het ook weer geweldig.
    Ik zag dat ik nog geen volger van je was ... En ik keek altijd wel op je blog, ik snap er niks van! Ik nu snel volger geworden ;)
    Je hebt een hele leuke vrolijke blog!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute!

    Lieben Gruß vom KleinenLieschen-Andrea from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sehr hübsche Mütze!
    Grüße Crissi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very sweet. Do you know you have misspelt part of your blog header? The correct spelling is
    accessories :)

    BeantwoordenVerwijderen