donderdag 26 maart 2015

Gehaakt hartje


Dit gehaakte hartje heb ik voor mijn (andere) schoonzusje voor haar verjaardag gemaakt. Haar lievelingskleuren zijn oranje en roze dus hoefde niet lang na te denken over de kleuren. Dit hartje kwam ik op deze hele leuke blog van 't Bezige Bijtje tegen waar je ook het patroon vindt. Erg leuk om te maken en zo klaar.


Mijn 3 dochtertjes vonden het hartje ook zo leuk dat ik er nog 3 mag maken.


Onlangs kwam ik deze blog van Karin Joan tegen. Omdat ik graag een eigen huisnummer / naambordje wil maken op hout, was ik op zoek via Google hoe ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. En zodoende kwam ik op haar blog terecht. Wat maakt ze prachtige dingen. Ik bleef kijken. En toen organiseerde ze een Give Away voor de transfermarker. Dit kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan en heb een gokje gewaagd. En wat een verrassing "ik won een transfermarker van Karin Joan". 

Dit pakketje van Karin Joan vond ik in mijn brievenbus. Er zat ook een probeersetje bij en dat was wel leuk want toen kon ik het direct even uitproberen.

Zoals je ziet moet ik nog wel een paar keer oefenen voordat ik het echte werk ga doen. Het houten bord heb ik al in huis maar ik moet nog een ontwerp maken voor wat ik erop wil hebben. En daarvoor zal ik mijn man even lief moeten aankijken want die is daar wel goed in. Dus wordt vervolgd.

We zijn nu bezig met een kleine verbouwing en krijgen binnenkort een nieuwe keuken dus als het eventjes rustig is op mijn blog dan ben ik nog even druk bezig in huis ;-)


18 opmerkingen:

  1. Beautiful heart. I wish you had a translate button on your blog.
    Please share at my link up now in my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You can find the English version of the pattern here: http://www.ravelry.com/patterns/library/grandmas-heart

      Verwijderen
  2. Super mooi en leuk gemaakt allemaal, Lianne! Ik heb onlangs ook het hartje gehaakt, komt over een poosje een blogpost over op mijn weblog. De transfermarker van KJ is inderdaad heel handig en ze maakt super mooie dingen. Succes met je voordeur-bord,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig hart, mooie kleuren.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Liane! Wat is hij mooi geworden!! Ook een hele mooie kleurencombi, ik snap wel dat je dochters er ook 1 willen :)
    Groetjes en een fijn weekend!
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je hartje superleuk geworden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi; jouw kleurencombi's zijn altijd zo leuk en vrolijk! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi liane,
    Ik ben allerlei mensen aan het uitnodigen om mijn blog te bekijken, nog maar net begonnen hoor maar toch...
    Even van een Engels blog naar de jouwe, wat een mooie dingen allemaal zeg, en die kleuren passen allemaal zo goed bij elkaar.Ik wil deze zomer ook weer een deken gaan haken en dus naarstig op zoek naar een mooi patroon.
    Hopelijk zie ik je op mijn blog.
    Wens je een mooi en lang weekend!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liane! Zeldzaam, maar kom weer even een aantal van mijn favoriete blogs bezoeken. Rustig hier! Dacht dat jij weer terug was in blogland? Druk met andere bezigheden.. (3 kinderen..;). Ik wens je een hele fijne zonnige zomervakantie!
    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk hartje, leuk die kleurtjes bij elkaar. Prachtige blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Liane, vandaag ben ik voor het eerst op je blog terecht gekomen. Wat een mooie foto's maak je en wat een goed gevoel voor kleuren heb je. En leuk om te zien hoe creatief je bent met haken, naaien, sieraden maken en meubels. Jammer dat je met je blog bent gestopt. Maar gelukkig ben ik nog niet uitgelezen/-gekeken. Het ga je goed,
    Hartelijke groeten,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat hartje is onwijs leuk! Ik heb hem ook al gehaakt. Makkelijk ook! Je hebt super leuke kleurtjes gebruikt. En wat een mazzel dat je gewonnen had! Super leuk pakketje!

    Liefs,
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen