zaterdag 26 juli 2014

Blote voeten sandalen / Barefoot Sandals


Op internet zie je ze vaak voorbij komen deze leuke zomerse Barefoot Sandals. Ook mijn meisjes vinden ze helemaal geweldig en lopen de hele dag ermee rond.

Op mijn Facebookpagina had ik deze foto al geplaatst en kreeg vragen over het patroon. Ik heb bovenstaande Barefoot Sandals gehaakt volgens dit patroon.

Ik kom nog meer leuke patroontjes van deze "sandalen" tegen dus ga ook die nog uitproberen. Maar deze zijn in ieder geval super mooi en vallen erg in de smaak.


 Zo vrolijk, mijn bloemenborden aan de muur.

Afgelopen week deze prachtige jersey stofjes ontvangen. Nog even snel voor de vakantie 2 rokjes maken. Ben er erg blij mee en nu maar hopen dat het met mijn naai-skills gaat lukken. Het resultaat zal je nog wel een keer voorbij zien komen.



3 opmerkingen:

  1. Wat ontzetten leuk! Ik heb het patroon opgeslagen, bijna vakantie, dan maar eens aan de slag!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal hot de barefoot sandals,ze zijn leuk aan die voeten van je meiden en de bordjes aan de muur zijn ook erg mooi,daar word je vrolijk van....succes met de rokjes en een fijne vakantie!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen