donderdag 31 juli 2014

Zomers


Granny's in zomerse kleurtjes!


1 zijde is klaar, nu de andere kant nog. Deze zullen in dezelfde kleurtjes gehaakt worden maar wel in een andere volgorde.
Het patroon komt uit het boek "100 granny squares" van Leonie Morgan.
Ik heb alleen de buitenste rand aangepast naar mijn smaak.



En ja hoor, mijn rokje is gelukt en zit heerlijk!!
Ik had al zolang niet meer achter de naaimachine gezeten. In ieder geval geen kledingstukken gemaakt dus was er een beetje bang voor. Het sierbandje onderaan laat ik nog even zitten maar twijfel of ik het te zoet vind. Maar ja, dat kan er altijd nog af.


En nu genieten van de vakantie!
(tot over een paar weekjes)



17 opmerkingen:

  1. Leuke granny in leuke kleurtjes! En je rokje staat je goed hoor! Met dit weer is dat genieten he?

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, het is hier echt zomers met al die kleurtjes! Prachtig rokje, die zal vast lekker zitten, het sierrandje vind ik erg leuk! Geniet ervan,..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, I love this square! Must try to make it.
    Have a nice day :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat randje aan je rokje! En je grannies zijn altijd zó mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige granny's! En je rokje is zoet maar niet te...houden zo zou ik zeggen. Erg leuk in combi met de schoenen.Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker laten zitten, dat sierrandje, staat juist hartstikke goed!
    Leuke selfie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke granny's! Maar vooral dat rokje, prachtig gewoon! Staat je ook heel goed.

    Groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren in de granny's en het rokje is ook super leuk! Leuke selfie hoor,staat je goed!


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker niet te zoet, hij is geweldig! Ook je granny's zijn erg leuk. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi rokje! Mooie selfie! Randje gewoon laten zitten is erg leuk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful work ...
    Have a nice day ... Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such cute crochet patterns make me remember my granny who used to make colorful sweaters for each one of us every winter. I also tried making one for my mother this year; I hired an essay writing service from https://www.usessaywriter.com/essay-writing-services-in-boston/ so that I won’t have to stress about studies and can concentrate on crochet making but my sweater turned out to be a handkerchief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The Best Apps and Games For Android · Apk Module.Minecraft Mod Apk

    BeantwoordenVerwijderen